You've gotta.....

You've gotta dance like there's nobody watching/ Love like you'll never be hurt/ Sing like there's nobody listening/ And live like it's heaven on earth.
William W. Purkey

luni, decembrie 8

Cadourile lui Leapsa

Despre cadouri...niciodata nu m-am uitat in pungi cind le-am primit (desi regulile bunelor maniere spun altceva). Fiind pentru mine, preferam sa le savurez si sa le dezvirginez intr-o intimitate solemna.
Asadar, am primit leapsa de la cantareata cheala si ma grabesc sa o dau mai departe. Dar, despre cadourie primite in decursul timpului...
- stupide: nu cred ca am avut vreodata
- nepotrivite: poate, dar nu deranjante
- binevenite: toate, in special de la mama!!

Astfel, ii multumesc lui Dumnezeu ca am primit de fiecare data ce am meritat!

PS: prost moment ales pentru leapsa cu cadourile in decembrie. Distruge mituri si incredere....
Poa' sa fie cool subiectul, dar mai mult mi-ar placea o leapsa pe cine si-a vazut ingerii pazitori/prietenii imaginari...Zic si io, mai nou venita in ale blogging-ului...
Gratie!

4 comentarii:

Cântăreața Cheală spunea...

Imi pare rau ca te-am alergat cu leapsa asta :) Ma revansez eu cumva...

Irina Fumarel spunea...

hmm...retin mai bine ce daruiesc decat ce primesc...
cum crezi? din prea mult egoism sau prea mult altruism?

venat show spunea...

cei cu diplome in psihologie ar zice ca din prea mult egoism. caci, da, exista forme de altruism egotic.
si daca dai, sigur, la un moment dat, vei si primi. Si daca iei, sigur, la un anumit moment dat, va trebui sa dai. Important este SA...
Gratie!

Irina Fumarel spunea...

eu dau si iau cu aceeasi placere. de ce ma fac vinovata? :)