You've gotta.....

You've gotta dance like there's nobody watching/ Love like you'll never be hurt/ Sing like there's nobody listening/ And live like it's heaven on earth.
William W. Purkey

joi, noiembrie 6

Tribut

O reparatie morala in aceasta dimineata! Sunt datoare - si imi face placere aceasta stare- cu o plecaciune si recunostinta Dianei, care intr-un momet de maxima revelatie a facut din mine un brand. Astfel, s-a nascut The Venat Show, cu the- sa nu uitati, va rog! Desigur, un show este o emisiune complexa, unde se intimpla lucruri si neintimplate...numai ca eu sunt mai mult in zona exploziilor de artificii ... a ideilor rasucite, a reactiilor imprevizibile precum si a unui stil de umor mai taoist, o fiinta complexa, cum zice blogul!

Dar, intreb: cite titluri de emisiuni de televiziune bune (dar BUNE) ati auzit? Si nu sa sune bine, ci sa respecte conceptul, sa anunte continutul, sa surprinda stilul, sa fie tandem cu prezentatorul si sa aduca audienta? Sunt putine iar notorietatea lor sa masoara in faptul ca dupa ce trece sezonul - si emisiunea implicit, uiti imediat cine ce emisiune facea, cum se numea... raminindu-ti in minte doar ceva despre moderator si niste subiecte - daca te interesa.


So, let's show@The Venat Show!!

PS: poza de sus poate fi Diana, cu putina imaginatie, desigur!

3 comentarii:

Unknown spunea...

Plecaciuni in fata show-ului carele esti! Iti urez sa faci atata rating cat vei dori si mai ales pentru cine vei dori. The Venat Show, se stie, nu e pentru "all".

Anonim spunea...

Subscriu! Asa cum ii ziceam aseara Oanei, imi pare bine va v-am cunoscut, si am facut astfel incat sa va cunoasteti... fleru' meu :D

Irina

venat show spunea...

lume noua!!!!!Ce bine ne pare!!!